Nasza strona WWW korzysta z plików cookies.

Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji strony WWW do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Przeglądarka internetowa, z której Państwo korzystacie, umożliwia zmianę ustawień obsługi plików cookies. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Wydanie i promocja książki pt. "Błędnik" Macieja Cisły

Książnica Pomorska realizuje projekt Wydanie i promocja książki "Błędnik" Macieja Cisły

mkidn

Celem krótkotrwałym zadania jest wydanie i promocja książki "Błędnik" Macieja Cisły, która ukaże się w znanej i cenionej serii "piętnastka". Publikację, jak wszystkie książki z serii "piętnastka" będzie cechowała wysoka jakość graficzna i edytorska.

Celem długofalowym zadania jest propagowanie czytelnictwa, promowanie ambitnej literatury i tekstów krytycznoliterackich o tejże literaturze; wspieranie niezależnych pisarzy w celu umozliwienia im przedstawienia własnej, oryginalnej wizji rzeczywistości, a także zapewnienia im trwałej obecności w świadomości czytelników; inspirowanie i podejmowanie interdyscyplinarnych działań służących propagowaniu i upowszechnianiu tychże książek; promocja książek i ich autorów; wspieranie i prezentacja książek i organizowanie spotkań autorskich we współpracy ze środowiskiem artystycznym; prowadzenie działalności popularyzującej literaturę i rozwój czytelnictwa, a także inicjatyw, postaw i działań sprzyjających rozwojowi twórczości literackiej.

Promocja i dystrybucja książki odbywać się będzie na terenie całej Polski poprzez sieć hurtowni, księgarnie, sprzedaż podczas promocji, spotkań autorskich, festiwalów i targów książki.

Projekt będzie docierał do odbiorców wielopłaszczyznowo:

- zaproszenia,

- książka dostępna będzie we wszystkich salonach „Empiku” w kraju, w sieci firmy „Matras”, hurtowniach „MTM”, „Olesiejuk” i „In Rock”, wszystkich ważniejszych księgarniach w Polsce orazsklepach internetowych np. „Merlin”,

- egzemplarze do celów promocyjnych zostaną rozesłane do wszystkich ważnych instytucji, magazynów literackich i literacko-kulturalnych w Polsce (m.in.: Instytut Książki, TVP, Akant, Akcent, Arkadia, Czas kultury, Dekada Literacka, FA-art., Fraza, Lampa, Latarnia Morska, Nowe Książki, Odra, Opcje, Pamiętnik Literacki, Portret, Pogranicza, Pro-arte, Studium, Teka, Teksty Drugie, Topos,Twórczość, Tygiel Kultury, Magazyn Literacki książki, Gazeta Wyborcza, Dziennik, Polityka, Przekrój, Rzeczypospolita, Tygodnik Powszechny, Wprost) oraz do kilkudziesięciu literaturoznawców i krytyków,

- publikacja zostanie rozesłana do wszystkich ważniejszych bibliotek i księgozbiorów w Polsce,

- promocja w mediach lokalnych.

Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona czytelników z różnych środowisk społecznych, o zróżnicowanym statusie materialnym, wykształceniu, wieku i miejscu zamieszkania.

 Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach projektu „Promocja literatury i czytelnictwa” w priorytecie„Literatura”.

Instytucja Kultury Marszałka Województwa Zachodniopomorskieg