Nasza strona WWW korzysta z plików cookies.

Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji strony WWW do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Przeglądarka internetowa, z której Państwo korzystacie, umożliwia zmianę ustawień obsługi plików cookies. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Skuteczna promocja biblioteki

Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie w czerwcu 2020 r. rozpoczyna realizację projektu Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Skuteczna promocja biblioteki. Szkolenia realizowane w ramach projektu zostały dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

MkiDN PRCIK 

Projekt Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Skuteczna promocja biblioteki obejmuje przeprowadzenie 12 szkoleń on-line. Celem projektu jest wyposażenie bibliotekarzy w umiejętności profesjonalnej promocji biblioteki, w świecie rzeczywistym i wirtualnym, tak aby jej oferta dotarła do jak najszerszego grona odbiorców on-line.

Zaplanowano różnorodne tematycznie szkolenia: promocja biblioteki w lokalnej społeczności oraz współpraca z NGO; dbałość o wizerunek i przestrzeń biblioteki; obecność biblioteki w mediach społecznościowych; warsztaty z fotografii i zamieszczania zdjęć w Internecie; tworzenie tradycyjnych form reklamy papierowej; tworzenie filmów, ich montaż i  zamieszczanie na kanale Youtube; tworzenie i zamieszczanie Podcastów w Internecie, promocja nietradycyjnej książki wśród czytelników.

Podczas szkoleń bibliotekarze skorzystają z wiedzy i umiejętności uznanych specjalistów  i trenerów, pracujących z bibliotekarzami, ale też prowadzącymi warsztaty dla innych odbiorców.  Szkoleniowcy Ci mają szerszy obraz możliwości promocji i reklamy instytucji non - profit.

W projekcie zorganizowane zostaną następujące szkolenia:

- promocja biblioteki w lokalnej społeczności oraz współpraca z NGO;

- przestrzeń biblioteki - najprostsza reklama. Estetyka wnętrz, identyfikacja wizualna biblioteki;

- szkolenie poświęcone efektywniejszemu wykorzystaniu narzędzi w popularnych mediach społecznościowych;

- warsztaty z fotografii i zamieszczania zdjęć w Internecie;

- tworzenie tradycyjnych form reklamy papierowej;

- tworzenie filmów, ich montaż i  zamieszczanie na kanale Youtube;

- co to jest Podcast. Tworzenie i zamieszczanie Podcastów w Internecie,

- promocja różnorodnych form książki w bibliotece.

Instytucja Kultury Marszałka Województwa Zachodniopomorskieg